Administratorzy - kontakt
Pomoc techniczna
Pomoc techniczna dostępna jest w godzinach 8:00 - 24:00 przez wszystkie dni roku.
Problemy z działaniem usług można zgłosić:
- poprzez e-mail na adres admin@hostserwis.pl
- poprzez hostserwis.pl/klient/kontakt)
- poprzez wiadomość wysłaną z Formularza kontaktowego (odpowiedź przyjdzie na adres e-mail podany w formularzu)
- telefonicznie (+48 79 61 10 932 )
Jakie informacje powinno zawierać zgłoszenie?
Zachęcamy także do zapoznania się z tym artykułem - Jakie informacje powinno zawierać zgłoszenie techniczne?.
Autoryzowana forma kontaktu
Każdy problem, wymagający ingerencji w konto hostingowe lub udostępnienie danych z konta hostingowego, wymaga, aby zgłosić go poprzez autoryzowany kanał kontaktu. Jest nim tylko i wyłącznie wysłanie wiadomości kontakt z autoryzowanego adresu e-mail - czyli takiego, który został wpisany w Panelu Klienta.
Problem, który polega na całkowitej niedostępności jednej z usług (dotyczy zwłaszcza poczty) można zgłosić z adresu innego niż autoryzowany, odpowiedź jednak nie będzie zawierała żadnych danych szczegółowych.
Dział płatności
Dział płatności jest dostępny w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze.
Adres e-mail: platnosc@hostserwis.pl