Administratorzy - kontakt

2013-3-24 | Widoki: 1281

Pomoc techniczna

Pomoc techniczna dostępna jest w godzinach 8:00 - 24:00 przez wszystkie dni roku.

Problemy z działaniem usług można zgłosić:

Jakie informacje powinno zawierać zgłoszenie?

Zachęcamy także do zapoznania się z tym artykułem - Jakie informacje powinno zawierać zgłoszenie techniczne?.

Autoryzowana forma kontaktu

Każdy problem, wymagający ingerencji w konto hostingowe lub udostępnienie danych z konta hostingowego, wymaga, aby zgłosić go poprzez autoryzowany kanał kontaktu. Jest nim tylko i wyłącznie wysłanie wiadomości kontakt z autoryzowanego adresu e-mail - czyli takiego, który został wpisany w Panelu Klienta.

Problem, który polega na całkowitej niedostępności jednej z usług (dotyczy zwłaszcza poczty) można zgłosić z adresu innego niż autoryzowany, odpowiedź jednak nie będzie zawierała żadnych danych szczegółowych.

Dział płatności

Dział płatności jest dostępny w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze.

Adres e-mail: platnosc@hostserwis.pl

Powrót do listy